Look into my eyes and say that you don´t love me.

Oj vilken rolig fredagkväll jag hade! Var osäkert ifall jag ens orkade göra något, men ångrar inte en sekund att jag drog ut igår!

Vi sjöng singstar, körde 5-kamp (som rekomenderas starkt, grymt roligt spel) och sen drog vi vidare till en fest på carlshem! Sen körde jag och Linn runt ett tag och åkte sen hem till mig och däckade nästan direkt. Tack för gårdagen flickor och pojkar! :)


Ikväll är det premiär på lokal och har lite små ångest över att jag inte ska dit, men har inte varit ensam en enda kväll sen jag kom hem från skåne ! Så det blir 90210-maraton med popcorn och varma bananer toniiight :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0