They say you are the one for me.

Helloooo, nu var det ett tag sen jag bloggade känner jag. 

Helgen har varit helt okej, blev en spontan tripp till 5ive i fredags som slutade på vasaplan till kl 4 på morgonen.. 
I lördags kom Sara förbi och vi gjorde oss klara för att åka till böleäng och igår kom hon förbi mig en stund på morgonen, och när hon dragit somnade jag om och sov till halv 5 hehe.. 

När jag vaknade till igår så åkte jag till Sandra där det blev solsidan och hårfärgning, ÄNTLIGEN. sååå länge jag velat färga håret men något har alltid kommit emellan.. 
 
Idag åkte jag ner till stan och träffade Sandra, Jessica och Julia. Vi kollade runt litegrann och sen tog vi bussen hemmåt, men jag träffade Sundra på bussen så följde med henne till sjukhuset och nu kom jag nyss hem och ska laga middag snart tänkte jag.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0