Svaren.

1. Hur länge var du och paulo tillsammans? 
svar: Vi var tsm i nästan 3 år!

2. hej varför fotar du dig själv så ofta på toaletten? varför lägger du bara upp gamla bilder och samma hela tiden är din kamera trasig? kan du inte blogga om något annat än vad du äter och om hur trött du är :) älskar din blogg kram
svar: Jag tänker inte på att ta bilder om jag bara varit på stan eller liknande!
Och jag skriver om min vardag, o min vardag innehåller bla. mat och sova. Sen skriver jag om annat oxo :)
 
3. trivs du att jobba med barn? tycker du inte att det är jobbigt att vara vickarie med tanke på att man måste vara på olika ställen nästan varje dag?
svar: att jobba som vikarie är väl inte de bästa, rätt jobbigt att bli väckt på morgonen och behöva ta sig till andra sidan stan då jag inte har körkort.. men att jobba med barn är världens roligaste. jag trivs hur mycket som helst!

4. Skall Du ha en kaffetår Madde?? Har ganske gott om cigg om Du skulle behöva låna förresten
svar: Det är lugnt AK, jag har :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0