Shut up bitch.

När jag kom hem idag från jobbet så väntade ett antal brev på mig hemma..  och kan säga att det förstörde iprincip hela min dag! Jag orkar inte detta igen .. 

ialafall så fick jag hoppa upp imorse, äta frukost, sminka mig och dricka en kopp kaffe på ungefär 10 minuter. stressigt var det men jag lyckades och hann med bussen. Men fysatan va jag får kalla kårar av grubbeskolan, var flera år sedan jag gick där, + att jag bara gick ett år, men fortfarande är den lika vidrig!
Träffade ialafall gamla lärare som kände igen mig och som jag pratade mycket med och när jag slutat så träffade jag matilda och vi kollade på halloween kläder!

Kom hem med en dräkt men ska kolla lite mer imorgon så jag köpt rätt hehe :)
Hann vara hemma ett tag och åkte sen vidare med anna och sandra så kom hem för ett tag sen och ska snart hoppa in i duschen och sen sova. är heeeeeeelt förstörd efter dagen.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0