Never let me go.

Min helg har varit toppen!  I Fredags hade vi mysig middag hemma hos S med skratt, prat och alkohol.
I lördags var jag ruskigt trött och sliten men drog mig ändå upp, packade ner smink och kläder och tog bussen till F där jag blev bjuden på middag. Sen fixade vi oss och drog ut! Kvällen började segt men när den väl kom igång så hade jag en riktigt trevlig kväll!

I söndags var jag ruskigt bakis så jag låg iprincip bara i min säng. Senare på kvällen åkte jag till primärv.jouren o F kom dit som stöd !

Idag fick jag samtal från ett ålderdomshem där jag förhoppningsvis ska börja arbeta på , fast i köket. Så åkte dit och träffade personalen och ska även "provarbeta" nästa tisdag för att se ifall jag skulle vilja fortsätta. Efter det åkte jag o M till sjukhuset och sen träffade jag F. 
Vi tränade på USM och sedan åkte vi förbi sjukhuset där vi träffade en liten nyfödd bebis. Såååå jävla söt!

Nu ska jag lägga mig i sängen för att varva ner lite efter dagen !






 

Kommentarer
Postat av: -

Vad menar du med rubrikerna i dina inlägg igentligen? Fattar noll

Svar: ingenting alls.
maddeh

2012-10-08 @ 23:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0