Look at the bright side.

Har precis kommit hem efter en dag hos mina föräldrar. Kunde inte spendera min dag på bättre sätt!

Angående gårdagen så finns de väl inte så mycket att berätta, vi började hos J och åkte sen vidare till corona där de var sämst. Och efter corona är iprincip allt svart för mig. Jag minns ingenting iprincip. 
Ena sekunden står jag och pratar med polisen och andra är jag inne på 5ive. Kul vet jag knappt heller om jag hade så fy vilken kväll och fy vilken ångest jag haft idag. 
Men mamma och pappa berättade lite om deras pinsamheter när dom var unga så känner mig lite lugnare nu haha. 

Och idag har jag mått piss rent ut sagt , så hädanefter så ska jag ta det jävligt lugnt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0