Trust me, i am here for you!

Känns skönt att denna dag börjar komma till sitt slut, ska hoppa in i duschen snart och sen lägga mig och titta på den andra twilight filmen och sen sova!

Dagen började åt helvette. Försökte göra mig klar till en arb.intervju men kunde inte koncentrera mig. 
Tog mig dit iaf och de gick faktikst bra tyckte jag!
Efter det tog jag bussen till coop med Sandra där vi handlade lite och åkte sen hem till henne! 

Vi åkte sen till stan och träffade upp Fellan, käkade på subway och kom hem med en julklapp och tre par strumpbyxor! När jag kom hem väntade ett brev som gjorde mig glad och snackade även med helt underbara människor! Så kommer nog kunna sova gott inatt :)
Sen åkte jag och tränade med Sandra och kom hem för ett litet tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0