you can count on me.

åhh, har så mkt att berätta men så lite tid. jag sitter i princip aldrig vid datorn och på mobilen kan jag inte blogga av någon konstig anledning.. får inte fram "skrivbordet" när jag ska skriva inlägg!

drar lite snabbt vad som hänt den senaste tiden.
Våren har kommit, det är bra väder och jag trivs så braaa!
Det är bara en månad kvar tills jag och mina bästa åker till grekland!
FYFAN så taggad jag är.
Kom hem från stockholm för någon dag sen där jag har träffat släkten men även varit på begravning för min farbror..
Ungern resan är också bokad, så nu är det bara att hitta bröllopskläder så är jag redo!

har inte så mkt tid att skriva just nu, ska verkligen försöka bli bättre på att blogga.
^Grillning på gården.
^Valborg!
^Stockholm!


Kommentarer
Postat av: evelina

de är bara iphones som har en speciell app där man kan mobilblogga med tex bilder. men går du in på blogg.se med din mobil så går du längst nere i nytt inlägg där står det ändra redigerare.................då fungerar det iallafall att skriva

2012-05-08 @ 23:17:23
URL: http://evelinanataschaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0