tell me that you love me.

Halloooooj!
Ska snart käka middag och ikväll blir det nog bara lugnt eftersom allt känns jobbigt idag !
Hade gärna hittat på något med bruwdsen men de bestämde sig för att åka till röbäck och känner inte mig taggad på att åka ända dit.. 

Så får nöja mig med att sitta hemma med inget bankkort som jag glömde i fellans väska, så nu kan jag inte gotta mig med något ikväll...


Anyway så var gårdagen trevlig. började med grillning hos sandra och kim, sen hem för att byta skor då jag har fått blåsor överallt på foten av mina jäkla klackar.. 
sen träffade jag felicia på stan där vi bestämde oss för att åka till fysikgränd haha, första gången i mitt liv jag är där och kan säga ärligt att jag trodde de skulle vara MYCKE värre haha. de var sjukt mkt folk, sjukt mkt bråk, spya, fylla osv.. men ändå tänkte jag mig snäppet värre !

Vid 2 tiden begav vi oss hemmåt och idag har jag iprincip inte gjort ett skit, mötte papi en snabbis men sen har jag bara legat och kollat sex and the city!
Var tänkt också vi skulle ut till stugan men pappa kände sig inte så pigg så blir imorgon istället :)

i love u papi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0