You living in a dream world.

Hallooj!
oj va jag är trött just nu.. håller på att värma på kroppkakor så ska äta de snart!
Åkte ner på stan med Sandra idag och vi kollade runt en hel del, köpte 2 bas-linnen från GINA .

sen for vi till media markt där hon köpte en ny telefon och sen åkte vi hem.
och snart ska jag typ träffa Matilda hihi.
har sprungit runt på stan varje dag denna vecka.. är något less just nu!



GAAAH, så jävla glad.
fick samtal från willys idag som ville jag skulle extra knäcka ihelgen.
så imorgon till söndag så kommer jag jobba. åh så härligt.

Kommentarer
Postat av: mary

kroppkakor, really? Fakking NÄSTY!! :P

2012-03-02 @ 19:28:59
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0