I would know if I should hold on to you and keep going

Halloj!
helgen har varit riktigt bra faktiskt. har umgåtts väldigt mycket med pappa , kändes att de behövdes.
var längesen vi verkligen satt ner och skrattade tsm, spelade spel, lagade mat osv !
att lite tid med en människa kan få en att må så bra :)


Ialafall så igår blev det parteey! var tänkt att hyra lokal och ha "stor" fest, men blev en relativt lugn kväll faktikst.
började med att brudarna kom hit, vi körde ölspel , skrattade, pratade och drack.
fick sen skjuts till haga men åkte tillbaka till mig med lite folk.
folket drog vi 3 inatt och jag somnade på en gång! sen vaknade jag rätt tidigt imorse, snackade i tel med matilda och gick sen till mina föräldrar där jag har spenderat min dag! 


när jag kom hem la jag mig i sängen, gjorde chai the, tittade på big brother och åt mormors goda mandelkakor.
nu ska jag snart sova så jag kan kliva upp i tid och träffa muttis tomorrow! :)
Du är den personen jag lever för älskade pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0