shake that.

Under 2012 !

[x] du har hittat ny musik du gillar
[x] du har fått nya kompisar
[x] du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] du har hoppat från 10'an
[x] du har varit ledsen
[ ] du har velat dö
[x] du har varit glad
[x] du har vart kär
[x] du har känt dig sviken
[x] du har känt som att ingen har sett dig
[/] du har suttit vid datorn mer än du brukar
[x] du har rappat
[ ] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har känt som om någon tagit dig för givet
[/] du har varit i slagsmål
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med din förälder
[x] någon har sagt att du är snygg/söt
[x] du har bråkat med din älskling
[x] du har strulat med en främling
[ ] du har strulat med en av samma kön
[x] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] du har slagit någon
[x] du har kallat någon hora/slampa

[x] Ätit någon sorts medicin

[x] Åkt polisbil
[x] Gått upp i vikt
[x] Gått ner i vikt
[ ] Varit gravid
[x] Varit utomlands
[x] Varit på rättegång
[x] Gått hos psykolog
[ ] Badat i älven
[x] Shoppat
[x] Mist en släkting
[x] Bråkat med en kompis
[ ] Slagits med någon okänd
[x] Slagits med en familjemedlem
[x] Spytt 
[/] Tagit någon sorts drog
[x] Haft ångest och ångrat saker jag gjort
[x] Ljugit för någon som står mig nära
[x] Funnits där för en vän
[x] Skrattat så mycket att tårarna runnit
[ ] Vaknat upp och inte vetat vart jag är 
[ ] Åkt karuseller
[x] Åkt flygplan
[x] Insett att jag har världens finaste och underbaraste människor vid min sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0