Let me be the girl you love.

Kom precis hem och ska hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen framför en film med chips o dipp. 

Helgen har varit bra tillsammans med många trevliga människor!
Fredagkvällen började med förfest på hotell, sen vidare till five där de var stört mycket folk. Vi bestämde oss för att dra tillbaka till hotellrummet men blev lite strul så träffade Tezza mfl inne på Olles istället. 

I lördags var jag så sjukt bakis men tog mig till Sandra där vi snackade och lekte med skitungen. 
Åkte sen hem och sov i några timmar, vaknade vid 10 av att jag var sjukt pigg men fett uttråkad. 
Så började göra mig klar och åkte till stan där jag mötte upp Tezza osv. 
Nu kom jag precis hem från Sandra där jag blev bjuden på middag, lekt med busungen och sett solsidan. 


älskade sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0