12 september

Råkade försova mig imorseeee, åh va jag är dålig på att kliva upp på morgonen!!!
menmen... idag ska jag fara hem och därmed basta haha. ska sova hemma oxo har jag bestämt.
så nu väntar jag på att P ska komma hem från skolan så jag kan åka till stan.
skulle behöva kolla upp lite saker osv :)
Igårkväll åkte jag ner till stan med felicia och träffade emilia och hennes kompis.
vi satt på vasa och snackade ett tag sen gick vi till donken och käkade glass :)
anyway, ska börja fixa mig osv ! så uppdaterar när jag är hemma :)

Kommentarer
Postat av: Erica

hhur gör man den där rörande bilden? Har aldrig fattat det.. förklara på mejl, [email protected] puss :)

2011-09-14 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0