svaaaaaar

madde, hur har du råd med din lägenhet?
jag är grymt less på bo hemma, men har inte rååd att skaffa lägenhet, mina föräldrar har inte råd att hjälpa mig heller, har du bidrag osv? vart sökte du..

fick denna fråga tidigare och tänkte svara på den lite kort.
Jag fick lägenheten via socialen pga min hemsituation. Jag har inte bott hemma i nästan 2 år och fick denna lägenheten i december-10, så har bott här i snart ett halvår!
Jag får bidrag ja. Det är ju då studiebidrag, bostadsbidrag, socialen och lite pengar av pappa.
Man lever ju verkligen på minimum om man säger så och får prioritera sina pengar! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej=)

2011-05-17 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0