29 maj

Ok, det går tyligen inte att kommentera min blogg.. förstår inte varför..

Anyway, nu sitter jag och käkar frukost, skulle egentligen jobba idag men ser ut att regna hela dagen så blir nog inget.. Jag som såg framemot att jobba faktikst.. annars blir det bara ligga hemma och se film som ja gjort hela helgen!!

Funderar på att gå hem till mamma och pappa och prata lite med dom!
Jag har fortfarande feta beslutsångest. Men efter att ha snackat med två personer känns det liiiite bättre. 
Som det ser ut just nu blir det nog stockholm. Men mycket kan förändras!

Uppdaterar senare. PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väldigt vackra ögon..

2011-06-01 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0