skrattretande

och jag har inte SAGT att jag vill ändra på att alla HR3or ska fira tillsammans, som sagt. Jag ska vara med min gamla klass och jag KOMMER få veta planerna för dagen förr eller senare. jag SKITER fullständigt i om jag inte får vara med och planera eller bestämma eller whatever! och jag skiter fullständigt i om alla 3or ska vara tsm, kanske tom alla 3or på skolan ska vara med? Kanske lärarna ska vara med o dricka champagnefrukost, kanske ska Paris Hilton vara med, JAG SKITER IIIIIIIIIIIII! Jag kommer göra den dagen till den bästa, även fast jag måste ta studenten med den klassen jag valde att inte gå i längre! Förstår duuuuuuuu?

haha nu ger jag upp denna diskution med dig. om du vill prata mer så kan du ta kontakt med mig via fb, eller du kanske är för feg att visa vem du e?
PEACE OUT MAHFACKAS

Kommentarer
Postat av: mary

hahah vilken intelligensbefriad människa du verkat fått efter dej

2011-03-18 @ 17:35:34
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0