big brotaaaah

haha bigbrother börjar spåra nu alltså!

när det först startade så var jag rätt chockad över att dom tog med så gamla människor.. var rätt säker på att denna säsongen skulle suga apa..
OCH visst, det är väl inte den bästa säsongen om man säger så.. men jag är fast :) haha


Sanna fick lämna huset i söndags! läste chatten med henne igår där det kom upp att hon jobbar som strippa under namnet "Jane".
Jag ville Sanna skulle vara kvar i huset, hon kom in som "sexbomb" och var faktikst den snyggaste i huset. Men nu i efterhand förstår jag varför tittarna röstade ut henne. Hon syntes typ aldrig, satt med sina solbrillor i ett hörn och var snygg. Jag förväntade mig henne stå på bord o strippa osv hhaha! nämen hon syntes typ aldrig och det var jävligt synd. tror hon hade tagit hem hela skiten !!

och sen allt snack om att 2 stycken i huset knarkar.. det tror jag är bullshit. Vem är så dum att tar in knark i ett hus som är övervakat 24/7? men vi får väl bara vänta o se vad som händer :)
deltagarna som är överkryssade är ute ur huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0