4 juni

Har precis käkat middag. blev kycklinggryta med ris. fett gott :)

Har även kollat gårdagens bigbrother och sitter nu och överväger om jag ska gå till ica eller om jag ska stanna hemma.. är riktigt sliten asså!!
Har även suttit och läst en jävla massa bloggar och hittade detta inlägg som gjorde mig jätte glaaad! :)
http://olivialaarsson.blogg.se/2011/june/godmorgon.html#comment, <- där har ni inlägget!!


Jag och olivia för miljoner år sedan.

Förut hade vi en kontakt som var o-brytbar. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. 
Såg alltid fram att träffa dig!
Men så tappade vi kontakten förra sommaren.. eller rättare sagt började vi bråka.
Jag skrev till henne för några månader sen och var inte beredd på att få de svar jag fick. 
Nu, efter nästan exakt ett år, har vi fått tillbaka kontakten. På onsdag träffas vi!
Jag ska åka till stockholm , inte bara för att träffas, utan för att jag ska få en "bild" av att bo där.
Hon ska följa med mig till olika gymnasium och eventuellt flyttar jag ner till hösten!
Just därför vi ska ta dessa dagar så får jag känna på hur det känns att bo i stockholm, bo i upplands-väsby och även bo med Olivia och hennes pappa! 
Nu har vi pratats vid nästan varje dag i telefonen och samtalen är ungefär 1 timme varje gång, om inte mer!
Vi har så mycket att prata om, så mycket från förr i tiden och så mycket nytt som hänt!
Känns så underbart skönt att vi har fått upp kontakten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0