29 juli

sry för dålig update men har inte orkat skriva..
igår-dag låg jag som vanligt hemma, städade lite, torkade golvet i köket osv :)

sen gör jag mig klar och tar bussen med matilda till stan där vi möter evelina, mintra och kimia. 
vi köper sushi och sätter oss i SF-parken och käkar .
sen funderade vi länge på vad vi skulle göra, tillslut åker jag och matilda hem till henne med halv 12 bussen och sen cyklar vi till mig. vi sitter och snackar lite och sen cyklar vi vidare till statoil på ersboda!
kom hem vid halv 4 så är rätt sliten idag och senare blir det nog partyyy!

brudarna kommer nog förbi mig här, vi förar lite och sen får vi se vad som händiiish :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0