12 augusti

Oj, har varit fett dålig på att uppdatera asså...
Ska försöka förbättra mig nu!!

Ialafall.... 
det var en vecka sist jag bloggade på riktigt. mycket har hänt på en vecka.. 

Förra torsdagen for jag på möte hos en jätte trevlig tjej. vi satt och pratade om himmel och jord.
kändes skönt att prata ut me någon som förstod så mycket!
Efter mötet åkte jag hem, gick hem till mina föräldrar en snabbis och senare på kvällen for vi till Obbola.
André styrde och det kom rätt mycket folk senare.
Dennis hämtade oss så var hemma vi 2 tror jag..

På fredagen så åkte jag Dennis och P till ersmark för att hämta en teve, till strömpilen för att köpa sängkläder, till returmarknaden för att köpa tv-bänk. Sen vidare till P där jag stannade.

lördagen åkte jag in till stan och träffar först Matilda, sen åker vi vidare till Emma.
Där blev det film och tjejsnack! Riktigt mysigt

Söndagen inehöll jobb,jobb,jobb... Nä men jag jobbade några timmar, sen for jag vidare till min syster.
Vi satt och pratade och sen begav jag mig vidare mot P.
Där stannade jag inte så länge så åkte jag in till stan igen där jag fick hämtning av moped till felicia.
Där chillade vi, träffade lite folk osv. fick skjuts hem senare av Linn och hennes pojkvän :)

I veckan har  jag sett en massa filmer som jag ska rekomendera sen!!
Träffat Veronica, jobbat en hel del, träffat Pamela och Renee, Sara kom förbi igår ett tag, träffat Sundra osv.
jaa, jag har gjort saker typ varje dag men orkar inte förklaraaa. hihi

Idag ska jag jobba, 18.00-22.00.
efter det kanske det blir att hitta på något med brudarna, vi ser väl vad som händiish :)

whatever, nu blev det ett väldigt långt inlägg.
avslutar med en bild på mig och felicia från förra torsdagen hos André
loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0