start living my life for me

Hallooojj. kom nyss hem och ska käka lite o sen åka ner till stan igen.
Det gick jätte bra hos tandläkaren. fick beskedet jag har väntat på!!!!!!!! Snart flyger tandställningen :D haha..

åkte sen ner till stan för att lämna in papper till soc men de hade lunchstängt så måste åka ner igen på ett tag, kändes värt....
skickade iaf tillbaka routern och handlade även massa gott på ica :D 

så när jag kommer hem från stan blir det någon film och sen bara tjocka mig. måste ta det lugnt så jag känner mig lite kry till imorgon så jag ialafall kan vara ute och fira valborg. men känns inte roligt om jag ska må såhär som jag gör!!

Nu ska jag värma på en pizza. Puss loveeeeeeeeers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0