bildbomb från resan!

Danmark


Dessa två tröjor fick jag med mig hem från Danmark.
Under resan köpte jag 3 par skor oxo. bild kommer på dom snart.
Var även på ikea där jag fick med mig lite små saker! 

Hemresan blev knas. Hade packat på oss för mycket packning, hjulen på resväskan gick sönder, tåget vi skulle åka med ställdes in och fick därför åka massa bussar istället som gjorde att vi missade tåget hem.
fick ersättning genom att bo på hotell en natt och resa hem dagen efter.
men nu är vi hemma ialafall, lite smått slitna hehe. 

under en vecka har vi hunnit en massa roliga saker och vädret där är som sommar!
anyway, blev inte så många bilder men titta och njut!!!!1111!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0