18 april

hallojj. har varit dålig uppdatering pga vissa saker. men nu ska jag försöka skriva oftare :)

Blev inge skola idag, min förkylning tar över hela mig känns de som. Har druckit mängder med te och ska även ta en varm dusch lite senare. Måste först och främst städa hela lägenheten och sen gå över till mina föräldrar.. 

Helgen blev absolut inte som tänkt, Maria kom hit i fredags . Senare tog vi bussen till ersboda där vi drack och hade de trevligt. Senare tar hela gänget en promenad hem till mig och vi fortsätter dricka här.. Eller ah, ett tag iaf. 
Maria sov här och dagen efter blev planerna inte som tänkta.

Blev inga bilder från helgen tyvärr.
tack för att du finns vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0