we are the world

har suttit och läst lite bloggar osv. sen fick jag upp min systers blogg ,
när jag sen stannade upp vid ett inlägg hon skrivit.
tårarna började falla och sitter nu och tänker hur detta kommer gå.
min pappa är stark och jag tror på honom!


min livsglädje, han som hjälpt mig under mina jobbiga perioder.
han som alltid funnits där för mig.
han jag ALLTID vänt mig till om det är något.
du har hjälpt mig att bli en kvinna, du har hjälpt mig i vått och torrt.
nu är det min tur, jag ska alltid finnas här för dig!

Kommentarer
Postat av: mary

Fina <3

2010-09-26 @ 18:39:17
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: Erika Timar

Du är den bästa dottern för din pappa Madde.

2010-09-26 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0