on and on and ooon

hallooo :)
sandra for hem för ett tag sen och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. min favoritlåt dunkas (a)

kvällen har varit chill(=
gick ut och träffade sundi ett tag. fick även se hennes nya lägenhet, fett nice! :)
blir bara mer o mer taggad nu asså....
ialafall så kom sara efter ett tag och dom skulle ner till stan så jag tog bussen med dom till ica.
köpte hårfärg , deodorant och en dricka :)

sen kom sandra hit och färgade håret på mig.
blev faktikst nöjd över resultatet :) tack gumman<3


(jag försöker lära mig photoshop så klaga inte (A))

fick inte så bra bilder eftersom mobilkameran är kass, men så fort jag får tillgång till min kamera så ska jag ta bättre bilder ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0