bebiii

shooo!
drog till skolan idag och redovisade för lärna om vad vi ska jobba med under projektarbetet :)
jag och tezza ska arbeta om blommor, haha
även fast ingen av hos har så stort intresse för det eller så, så verkar det endå vara en bra grejj att jobba om.
vi har kommit på en hel del man kan göra så får hoppas vi klarar detta nu :)

efter skolan gick jag och tezza till stan.
jag gick o träffade evve sen kom felicia och vi chillade ett tag bara.
sen tog jag bussen hem och mötte upp sandra så gick vi hem till mig ett tag.
hon gick precis till tenton och det verkar bli så att jag ska åka till täfte.


felicia och evve<3

BTWWWWW! har min första kör-lektion imorgon!
är sjukt nervös asså.. men känns ändå bra :)

PÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0