6 sept

oj vilken dag asså.. vid såna här tillfällen vill jag bara försvinna, flytta någon annanstans, eller bara åka iväg ett tag!
men det är verkligen inte lätt när man inte äger en krona..
drog till skolan iaf, även fast jag kom typ 40 minuter för sent..  men bättre de än inget..
efter skolan drog jag ner till stan o träffade sandra. nu sitter vi hemma hos henne och vi ska snart hem till mig o käka :) sen ska hon o träna och jag ska träffa emily ett tag! :)

i fredags var jag ledig . men hade möte på skolan så drog dit och sen åkte jag ner till stan ett tag :)
for sedan till emmas skola och var där på hennes lektion.
senare på kvällen drog vi till hennes mormor och morfar på kräftskiva, fett gött!
fick hämtning av paolo vid 12 och åkte hem o sov :)
på söndagen drog vi in till mariehem för att hälsa på sandra o kim.
drog sedan tillbaka hem och tvingade sen med honom på bingo, hahahh.
där satt vi i några timmar utan att vinna ett öre.. menmen!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0