this girl

oj så sliten jag är alltså..
funderar på att lägga mig tidigt ikväll så jag orkar morgondagen.

drog till skolan imorse och när jag slutat drog jag ner på stan med felicia.
jag fixade lite ärenden på banken oså, fick även 70 kr av en snäll farbror, haha
så vi passade på att sätta oss på Waynes och fika :)
vi kollade runt lite på kläder men det var så sjukt kallt så jag ville mest bara hem.

har mest legat i sängen sen jag kom hem och kollat på oth.
man orkar fan inte göra något i denna kylan asså!
skulle så jävla gärna vilja sova bort hela vintern och vakna till sommaren.
är inte taggad på hela jul-skiten heller..

det är sjukt vad allt kan förändras på bara några timmar.
fy va jag är less på detta nuuu.
vill bara att allt ska vara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0