svaren!

 

1. vilka är dina bästa vänner?
2.Längsta förhållande?
3.pinsammaste du gjort?
svar: 1.Oj , jag har många bra vänner. men Emily och Sandra är dom två jag verkligen litar på!
2.Jadu, detta med Paolo är mitt längsta, vet inte hur jag ska räkna eftersom vi gjort slut ett X antal gånger, men på söndag firar vi 1 år ialafall!
3. HAHA jag har gjort mycket pinsamt så kommer inte på något specillet just nu!


varför tar du så många bilder när du står på toan?
funkar inte golvet lika bra?! :P
svar: Haha golvet funkar lika bra men problemet är att den bästa spegeln vi har,
är inne på toan och eftersom den hänger långt uppe så måste jag stå på något för att min "outfit" oxå ska synas.


varför tog det slut mellan dig och din pojkvän?
svar: vi hade haft det jobbigt en tid, så först tog vi bara paus och sen blev det bara så.
men vi har bestämt oss för att testa igen så känner mig kär på nytt :)


har du löshår? :)
svar: haha får denna fråga varenda gång jag har frågestund, och nej! jag använder inte löshår!


1. godis eller glass?
2. blond eller brunett?
3. förhållande eller singel?
svar:
1. Godis
2. brunett
3. förhållande med världens bästa!


vars bor du nu??
svar: Ja, just nu bor jag väl hemma..
eller ah, i holmsund hos P ibland och hemma ibland :)


1. hur ser dina vanliga helger ut för dig? :)
2. vad tycker du om krogen?
3. vad super du när du dricker?

diggar din blogg (=
svar: 1. Oj, mina helger skiftar väääääldigt mycket! kan hända jag är ute och festar på fredag och resten av helgen brukar jag mest bara ta det lugnt :)
2. Jadu, Umeås krogar är väl inte så speciella, men jag är glad att jag är 18 så jag kan gå in ifall jag känner för de !
3. vad jag dricker när jag super menar du?!
det skiftar oxå väldigt mycket. men det jag mest dricker är väl öl och cider. kan hända jag dricker sprit ibland men inte ofta!


har du använt vibratorn som P har hemma?
svar: Klar jag har!


btw, storlek på bh?
svar: 75B, tror jag?


du har haft din blogg 2 år varför inte göra den finare? den ser jävligt tråkig ut
svar: För jag kan inte fixa bloggar och måste då få någon att hjälpa mig !
om du hittar någon som orkar hjälpa så säg till ;)


tack för frågorna <3










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0