från hjärtat

jadu.. vad ska jag säga?
nu har jag försökt allt, men det spelar ingen roll längre!
jag är besviken, rädd, ledsen.. ja allt sånt där hemskt..

jag vill inte, jag vill verkligen inte släppa taget.
jag försöker hela tiden göra saker så jag inte behöver tänka på detta.
men det går inte, när jag blir ensam dyker alla minnen upp och jag kan inte hantera denna situation.
jag vet inte vad jag ska göra. jag orka inte detta längre.. 

jag har accepterat dina brister som jag i vanliga fall aldrig gjort..
jag behöver dig i mitt liv!!

aja.. jag orkar inte skriva mer. det leder bara till mer depression..
</3...

Kommentarer
Postat av: Paolo

Men kom hiiiiit då gumman jag saknar dig också jag behöver dig också!!!!

2010-11-01 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0