<3

Visste du..



att jag vill ha - tillbaka dig.

att min senaste kyss - var den sista med dig
att jag lyssnar mest på - Musik
att jag pratar - väldigt mycket
att jag inte gillar - att ha ont i magen
att jag avskyr när folk startar - rykten
att kärlek är - det finaste man kan få, tills en dag när allt brister
att jag gillar att - umgås med vänner..
att jag alltid kommer att - älska dig.
att jag är hemligt förälskad i - är hemligt
att sist jag grät var - Igår
att min mobiltelefon är - ny!
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara somna om igen
att innan jag går och lägger mig - tvättar jag bort sminket, borstar tänderna och ser oftast någon film som jag somnar till.
att idag har jag - mest legat hemma och sett AA, har även träffat sandra lite.
att jag just nu tänker på - dig.
att i kväll ska jag - kanske träffa sandra och se AA
att i morgon kommer jag - mest troligt ligga hemma.. som jag gjort resten av veckan
att jag hoppas -
på att det kommer bli vi igen..


Har du:
Någon som förstår dig? ja!
Någon som du saknar? ja verkligen!
Någon som du hatar? jao
Vem kramade dig senast? -
Vem pussade dig senast? P..
Vem ringde dig senast? min handläggare på soc
Vem ringde du senast? oj, det minns jag inte. har inte haft pengar på ett tag.
Vem var hemma hos dig senast? Sandra
Vem var du hemma hos senast? min syster
Har du några kärleksproblem? mm
Har du pratat med någon idag? japp
Har du gråtit idag? lite småtårar har runnit.
Har du skrattat idag? nja..

Jag:

Är singel? jaa

Svär ofta? verkligen
Sjunger i duschen? nästan varje gång.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Haha nää
Skrattar åt dina egna skämt? haha antagligen varför skulle jag dra ett skämt om jag inte tyckte de va kul?
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
antagligen!!

Har du:

piercingar? läppen, näsan och navel
Syskon? storasyster och storebror
Jobb? nää
För många vänner? nejdå
Rymt hemifrån? nepp
Färgat håret? jaa
Bra självförtroende? nejnej
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja!!
Varit kär? mhm..
Gjort något olagligt? jao
Somnat i skolan? ja
brutit ett ben?
Tappat bort mig i min hemstad? haha typ.
Sett en fallande stjärna och önskat? ja!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jaa..
Smugit ut utan lov? nej
En hemlighet som ingen annan vet? japp
Sovit en hel dag? jaa
Somnat gråtande? många gånger..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ja
Blivit generad inför folk? Jaa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jao
Ätit musslor? Nää
Varit på en festival? Ja.
Haft ett förhållande i under en månad? ja..
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:

Längtar du till mest just nu? ATT FARA BORT FRÅN UMEÅÅÅ
Ska du göra i helgen? dö typ..
Har du för kläder på dig? en stor tröja
Gjorde du igår? chillade med sandra och åkte runt med bilen.
Ska du göra i sommar? ingen aning..
Åt du senast? lite spaghetti carbonara..
Har du för mobil? samsung
Vad köpte du senast? cigg och en yoghurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0