28 november

,sry för dålig update ..
fredagen bestod av att mest springa runt i kylan! kanske därför jag inte känner mig riktigt kry?

ialafall så drog jag till praktiken, vid 10 tog jag bussen upp till sjukhuset eftersom jag hade ett möte.
när det var klart så gick jag och skulle ta buss till stan, så stod de två bussar inne på området, men eftersom det var så ruskigt kallt så pallade jag inte springa. och när jag börja närma mej ser jag båda bussarna åka iväg...
så fick jag sitta och vänta i kanske 15 min på nästa..
drog in på stan ett tag eftersom jag skulle förbi min syster på hennes jobb.
så var där ett tag när jag tog bussen tillbaka till praktiken.

blev bjuden på glögg o pepparkaka och var riktigt lugn dag på dagiset :)
slutade vid 4 så skyndade mig upp till bussen och drog in till stan där jag skulle byta buss hem.
packade ihop lite saker och gick sen över till sandro.
veronica jag och sandro gick då till m-centrum och handlade lite och sen åkte jag iväg till sjukhuset där jag vänta på bussen.

igår hände de inte heller så mycket, satt mest bara o pratade , beställde pizza och chillade :)
Nu har jag varit här hela helgen och fick nyligen reda på att jag var ledig imorgon så de kändes riktigt skönt!
Veronica och Dan var förbi här och nu sitter jag nydushad och funderar på att värma på lite mat , hehe
aja, skriver sen.
miss u hun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0