25 november

förlåt för dålig uppdatering, men har inte pallat blogga..
igår låg jag mest hemma och hade ont i magen, funderar STARKT på att lägga in en p-stav.
men får se hur det blir :)

efter ett tag fick jag panik eftersom jag bara legat framför datorn och inte gjort ett skit.
tänkte att jag tar itu med mitt väldigt ostädade rum. Sandra kom förbi och höll mig sällskap medans jag la in massa kläder i garderoben .
nu är det mesta kläder i garderoben och papprerna ligger i en hög. men har mycket mer att göra.
ska dammtorkas här, torka golvet och dammsuga. så det får bli mitt nästa projekt :)

senare på kvällen när jag funderade på att sova så gick jag ut och träffade sundra en snabbis.
sen la jag mig i sängen och såg oth och somnade.
idag har jag fortsatt att städa, håller på att tvätta sängkläder osvosv.
ska nu hoppa in i duschen och göra mig klar sen blir det nog stan ett tag :)

skriver sen. puss

Kommentarer
Postat av: mary

p-stav är väldigt praktiskt

2010-11-25 @ 15:47:38
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0