20 mars

ledig igår så hade inge internet under dagen!
gårdagen började med att jag och paolo vaknade sen gjorde vi oss klara och for ner på stan.
kollade runt lite och sen tog vi bussen till mitt gamla hemställe..
sen tog vi bussen hem och somnade.
jag gick hem o hämtade lite saker och sen gick jag tillbaka.
hoppade in i duschen medans han lagade mat och sen käkade vi!
senare på kvällen drog vi till ersboda och sen gick vi hem vid 12, fett kallt!!!

har varit fett förkyld hela morgonen, ska kolla om jag har feber osv.
ikväll blir det nog bara chill med älsklingen eftersom han oxå är sjuk!

ska hoppa in i duschen nu men skriver nog ett inlägg sen,

älskling, jag saknar dig!
sjuuukt många minnen med dig .

Kommentarer
Postat av: bella

Heheh...mm^^

2010-03-20 @ 18:31:58
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: bella

Hej! Jag har en tävling på min blogg om en länkning i en vecka. Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att kommentea 2 inlägg på min blogg.Gå in på bloggen för mera "info". Du är väll med?

2010-03-21 @ 10:52:40
URL: http://bellida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0