15 mars

förlåååt för sämst uppdatering.
är somsagt typ aldrig hemma och paolo har inget internet så sitter nästan aldrig vid datorn.
men jag har några vänner som tjatar att jag ska skriva när jag har internet så fine, jag kan försöka!

de senaste veckorna har jag typ bytt hem, haha .
nämen jag är hos paolo mycket ialafall!
veckan innan lovet låg jag sjuk, 39 graders feber.. inte taggat!

på lovet har jag mest umgåtts med älsklingen, vi har hyrt en massa filmer och bara tagit det lugnt.
i lördags drog vi på fest på ersboda och det var faktikst riktigt trevligt.
minns inte vad klockan var men vi gick hem iaf, sjukt kallt!!

igår , 14/3 , firade jag och paolo 4 månader tillsammans.
eftersom båda var sjukt bakis och ingen hade typ pengar så gjorde vi ingenting speciellt. jag lagade mat och senare såg vi film med en massa gott! :)
är så glad att vi fixade till allt och jag älskar dig verkligen.
vi har mycket att se fram emot och hoppas att vi kan uppleva det!
14/11-09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0