dreams of today

dagen har inte varit så speciell.. har mest bara legat hemma och sett oth!

sandra kom förbi ett tag och vi kollade igenom förrådet ifall det fanns något intressant till min nya lägenhet.
vi hittade lite småsaker som kan va bra att ha :)
efter hon dragit la jag mig i sängen och fortsatte se oth sen gick jag över till sundra :)
där var sara och khadar oxå så vi chillade ett tag oså.
nu är jag hemma och tänkte faktikst lägga mig i sängen och se några till avsnitt av oth.. haha

intressant dag va? ;)

nämen imorgon så ska jag ha min första träff med en av mina boendestödjare.
vi ska sätta oss och fika och mest bara lära känna varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0