Dag 9. Min favoritfödelsedag

Oj, det här var svårt..
Jag tycker de flesta av mina födelsedagar har varit bra..
Men måste nog säga den senaste, när jag fyllde 18!

For först ut på kinarestaurang med mamma, pappa och paolo.
sen drog jag och paolo vidare till donken där jag mötte upp pontus.
fick ögonbindel och hörlurar så hörde inget och såg inget..

fick gå över hela stan för att komma till vasaplan där vi hoppade på bussen.
(Jag visste inte vars vi skulle då)
Sen gick vi en bra bit och när vi var framme i lokalen fick jag ta av mej ögonbindeln och där stod en massa fint folk och sjöng åt mig.
De hade bakat tårta åt mig och bjudit massa folk :)
Vi drack och hade de trevligt och sen åkte vi som kunde, till krogen och fortsatte där :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0