Dag 3. Mina föräldrar

Mina föräldrar är född 1956 och heter Ellionor och Håkan.
De träffades 1990, (rätta mig om jag har fel?) och de gifte sig även när jag döptes.

Min pappa har alltid varit min bästa vän. Alltid varit den jag kan prata med.
När jag var kring 7 år fick han sjukdomen parkinson som på senare tid har utvecklats till mer.
Det hände en olycka förra året som gjort han sämre och sämre och nu är det en början på demens.
Min pappa är en liten skojjare. På fester ska han dra skämt och han ska även alltid skämta till saker hemma.
Han är mycket omtänksam och en riktigt trevlig person :)


Jag har aldrig haft så bra kontakt med min mamma.
När vi bodde på Grubbe kunde jag prata med henne då och då, men nu på Mariehem är det alkoholen som gäller..
Min mamma har alltså alkoholproblem och det är en av anledningarna till varför jag nästan aldrig bor hemma.
Min mamma hade även två barn innan hon träffade min pappa :)

kommer inte på något mer att skriva, slänger in nå bilder på dom!
^Papi och mami
^Min älskade Papi i mitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0