Dag 15. Hur är jag som person?

Denna punkt var oxå jobbig eftersom jag inte har så mkt tid att skriva. haha

Och det är svårt att skriva om mig själv.. haha

Men som person är jag glad och frammåt. (jag försöker vara glad iaf..)
Jag finns för mina kompisar om det är något och jag är alltid taggad på att göra något.

Det värsta jag vet är att göra mig taggad på party, sen några timmar innan så skiter det sig.
Då får jag panik och blir nästan lite besviken över att få spendera kvällen vid tvn.

Förut kunde jag verkligen inte ligga hemma på helgerna, körde alltid tvådagars och var helt galen.
Men nu kan jag faktikst se fram emot med en hemmakväll med gott och någon bra film :)

Under åren har jag förändrats så sjukt mkt.
Ibland känner jag inte igen mig själv på hur jag beteer mig.
Ibland kan jag erkänna att det inte är positivt, men det finns vissa sidor som är positiva.

Ialafall, har så mkt mer att skriva, men jag måste verkligen packa till flytten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0