Dag 14. Min skolgång

Oj denna punkt är jobbig och kan skriva i flera timmar. och eftersom jag inte har så mkt tid att skriva på så ska jag försöka förkorta de :)

Jag gick lågstadiet på Grisbacka, en bra skola med bra lärare!
Minns en del från den tiden, vi hade våra "bitchar" i klassen och vi hade våra "töntar".
som det oftast brukar vara i en klass..
jag trivdes bra där faktikst!

Vi gjorde mycket med våran klass, var med i något tv program twebby och jag tror vi vann det oxå.
vi var med i vi i femman men kom inte vidare, vi åkte till munkviken och vi gjorde väldigt mycket tillsammans!

Sen började högstadiet och skulle börja på Grubbeskolan.
Den tiden vill jag helst inte ens tänka på så kommer inte skriva något om de.
Bytte skola ialafall i 8an, så fortsatte på Prolympia :)

Skolan var verkligen inte den bästa. Det var svårt att få betyg, det kändes faktikst som man gick i lågstadiet..
men hade mina vänner och trivdes bra :)

Sen blev det val till gymnasiet.
jag minns jag hade väldigt svårt att välja. Jag ville välja de mina kompisar skulle, men ville ju inte gå något jag inte kände för.
Så det blev Hotell/Restaurang på Östra.
Var väldigt mycket folk som skulle börja den linjen jag kände, så jag kände att det skulle bli bra!

Det var många som hoppade av efter som och tillslut var vi nästan bara 3 stycken som kände varandra.
Blev bråk o tjaffs med en person, sen hoppade en annan av så på slutet var det bara en person jag hängde med. haha
jag hatade min klass, över allt annat! Fy.

Ialafall så dom som följer min blogg har ju sett jag inte går kvar på Östra?
Blev nämnligen "utkastad" förförra veckan för jag inte skötte mig i skolan, så nu ska jag gå IV.
Lite surt när jag har ett halvår till studenten, men whatever. Jag kan inte bara tänka på att ta studenten, måste tänka på mig själv för en sekund.

Så, detta var min skolgång. haha :)

brännboll med HR


klassfoto 8an på prolympia.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ganska misslyckat alltså?

2011-01-07 @ 00:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0