Dag 11. Mina rädslor

oj, denna var svår..
jag har väl många små rädslor, spindlar, ormar, smärta osv.

men det jag nog är mest rädd för, är livet..
det låter hemskt, men så är det!

att mina föräldrar ska lämna världen, mina syskon, mina kompisar osv..
jag är just nu 18 och har ingen aning om vad jag vill med min framtid.
jag har ett drömjobb och skulle gärna vilja utföra de, men vem vet?
kanske slutar som en städare?
40 år och singel?
kanske t.o.m blir överkörd imorgon och får sitta i rullstol hela livet?
lixom.. man kan ALDRIG veta vad som kommer hända och det skrämmer mej.

vet faktikst inte vad mer jag ska skriva..
men somsagt, jag har mina "små" rädslor som de flesta har.
men livet är nog min största rädsla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0