6 december

halloj blooggen :)
Kom precis hem från en tripp till ica med min söta vän emily :)
Köpte lite gottgott så ikväll blir det att se film och dricka glögg och äta godis. hihi

Gårdagen blev inte som tänkt.. men åkte in till stan vid halv 11 och åkte sen hem och bytte kläder.
sen kom en snubbe och hämtade upp oss så åkte vi vidare till stöcksjö där vi blev bjudna på god mat, bra musik och lotteri.
Sen åkte vi hem och tog det mest bara lugnt... hehe

imorse tog jag bussen hem och började packa lite smått i flyttkartonger och sen for jag till östra och lämnade tillbaka de sista jag hade kvar.
NU har jag ingen bärbardator ....... kan lova de sved att lämna tillbaka den, haha

asså jag får panik!
man måste ju typ tänka på att packa ner allt, stekpannor, bestick, talrikar och allt sånt där.
dukar, gardiner, sängkläder, handdukar osv.
helt sjukt asså..

Men har packat ner lite småskit från mitt rum som jag behöver , men resten får jag ta i efterhand. haha

Sen hoppas jag verkligen att jag får flytta in så fort som möjligt!
OCH att den är snygg. Jag avlider verkligen om jag inte tycker om den.....
Menmen, nu ska jag försöka ladda ner oth på pappas dator och lägga över till usb och se från tvn :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0