16 september

hey bloggen :)
dagen har varit jätte bra , fett skönt att ligga i sängen och dunka musik!
MISSA INTE IDOL IKV!!!!! hahahhahah så jävla kul och se folk man känner skämma ut sig ;)

nä, nu ska jag inte va så elak! men ska bli ruskigt kul att se vilka som gick vidare.

missa inte idol ikv, bara för att dom filmar från ume!


dagen började med att jag ställde klockan och hoppade in i duschen.

gjorde mig klar och tog sedan bussen till skolan där jag mötte upp julia och tove!

bussresan gick bra. bara att det var ruskigt drygt men tog inte så lång tid och sen var vi framme i övik! :)


vi gick in på badet. Jag och julia hade bestämt oss för att inte bada, men tove tvingade oss och hade dessutom med sig extra bikinis osv. så vi började byta om och sen gick vi och badade.


efter ett tag blev vi less och gjorde oss klara för att gå till max och käka! efter vi käkat gick vi in till stan och kollade på lite kläder! efter ett tag gick vi tillbaka och satte oss i bussen och sen var det dax att fara hem!
tog bussen hem och sen for jag och pappa till strömpilen och hämtade min telefon.
blir så arg pga att jag inte får välja själv vilken telefon jag vll ha.
men aja, det här blir nog bra. sen gick jag även till HM och köpte en foundation, tänkte köpa puder och en puderborste också, men hade tyvärr inga pengar kvar på kortet. TYPISKT!

bjuder på lite bilder från idag !






denna foundation verkade riktigt bra och har läst i folks bloggar att den är bra.
så jag tänkte att jag skulle testa den :) billig va den!
119 kr på HM nu!

nä, nu ska jag fixa något att äta till idol ! :) PUSSPUSS

 


Kommentarer
Postat av: emma

vaken redan tyvär, ska börja fixa mig snart :( själ då?

2009-09-17 @ 05:46:20
URL: http://delicious89.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

sjukt gott :)

2009-09-17 @ 10:55:29
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: http://johannaprasad.blogg.se

:D

2009-09-17 @ 18:56:34
URL: http://johannaprasad.blogg.se/
Postat av: Jonas

INGA NAKENBILDER MADELENE PORRVARNING

2009-09-22 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0