24 oktober

hemma från robban nu!
brukar hata att åka buss långa sträckor, men idag var det faktikst skönt.
ville nästan inte hoppa av bussen, var helt slö i kroppen!

men ialafall så hade jag jätte mysigt igår hos linnea :)
vi snackade nästan hela tiden, så skönt!
imorse vaknade vi vid 11 och låg kvar i sängen och såg teve.
vi gick sedan och åt lunch, jag hoppade in i duschen och sen gjorde vi oss klara.
vid halv 3 skjutsade dom mig till bussen och sen åkte jag hem.

nu väntar jag på middagen och sen ska jag över till sandra och ikväll blir det troligen partiiiiiiii! :)

lägger ut nå bilder från dagen, hah









aja, nu ska jag försöka göra mig klar :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :D



Haft en bra kväll då? :)

2009-10-24 @ 22:09:32
URL: http://mathilda.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: så bra jora jag mår toppen :D

2009-10-24 @ 22:24:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0