29 november

har inte haft så mycket tid att uppdatera bloggen ihelgen, så skriver nu istället!

fredag: jag gick till sandra efter jag var klar, vi gick till ica, köpte lite groggvirke osv sen gick vi till bussen

 vi tog sedan bussen till grisbacka till kiwi.

där var det inte party alls.. efter ett tag blir det kaos där inne så jag och sandra går till bussen .

vi fick sitta o vänta ett litet tag och sen när vi kom ner på stan gick vi till folketshus och träffade Jonas o Vero.
där satt vi ett tag tills jag och sandra tar bussen . jag drog till baby och sov där.

inne på folkan satt btw Måns zelmerlöv , shirley clamp och 2 till.

han e ju sååå snygg.

lördag: jag gick hem från baby vid halv 2 (?)

när jag kom hem märkte jag att jag var utelåst så jag tar en promenad till sandra där jag är ett tag.

sen gick jag hem, duschade och gjorde mig klar till kvällen!
Jonas kom hit vid 7 och sen kom även siri.

vi tog bussen till berghem och där var vi hela kvällen.

var riktigt trevligt fakitkst, men senare på kvällen, när alla dragit, så vart det sjukt tråk.
galen kväll asså!! haha

ialafall så vid 1 kom siris pappa o jag fick skjuts till baby där jag sov igen.
gick hem vid 2 idag och nu ligger jag i sängen och väntar på mat.

gammal bild på mig o sirpus, jag saknar deeeeej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0