27 november



ZERR ASSÅÅÅÅÅ, om du inte vill veta vad jag gör om dagarna behöver du inte läsa min blogg heller :)
 här skriver jag exakt vad jag vill!
du säger att ingen vill läsa vad jag gör på dagarna? varför har jag då 20-30 läsare/dag? :)
och btw, vars har du fått subway och mohammed ifrån? jag har aldrig käkat på subway med någon mohammed.. hahahahh omg...


ialafall så tog jag mig upp imorse, fick skjuts av pappa till hotellet och sen började jag städa.
vid halv 2 fick jag sluta, då mötte jag upp sandra och linn .
jag och sandra tog bussen hem , nu sitter jag nyduschad framför datorn
 och försöker hitta något som händer ikv :)

uppdaterar senare, pusss.

JONASBABY :D


Kommentarer
Postat av: maria

ooh men kan du inte fråga honom om han kan gadda mej dåååååå?

2009-11-27 @ 15:26:24
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0