26 november

ojojoj, har fan inte sovit en blund inatt! vad är felet?
har legat o kollat på klockan o försökt att sova.
väckarklockan ringde vid 6 och då hade jag somnat iaf, sen somna jag om och vaknade nyss.

shiit, jag kommer bli utkastad från min praktik asså!



ialafall så ska jag snart börja sminka mig så jag är klar när vi ska fara iväg,
sandra vet hur jag är.. sminkar mig i sista sekund och sen missar jag bussen osvosv.
jag är bäst på att missa bussar! hahah

jajaja, jag skriver senare.

take me back<3


Kommentarer
Postat av: maria

gött :)

2009-11-26 @ 13:00:56
URL: http://janemary.blogg.se/
Postat av: zerrr

ingen vill veta vad du gör på dagarna, skriv nåt roligare än "Vaknade klockan 11 sen sminkade jag mig sen for jag till stan sen träffade jag mohammed sen åt vi på subway sen for jag hem sen pluggade jag sen tittade jag på mtv sen åt jag middag sen somnade jag"

2009-11-26 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0