Yraaan

blir ett snabbt inlägg!
ska snart iväg och kolla yran igen:)

ialafall så blev kvällen misslyckad!
hatar my parent right nooow..
jag sara och siri började dricka här och sen drog sara till en kompis och jag och siri drog till mariehem där sandra hade fest!
efter ett tag så drog vi ner på nydala och satt där, jäte mysigt :)
sen kom snuten och vi gick iväg.. när vi kom upp vid vägen så fick vi skjuts av någon som nättan kände så jag, siri och nättan drog ner på stan och var där typ hela kvällen...
var mycket trevligt folk nere på stan men det var drygt!

vid halv 2 tog jag bussen hem och sen la jag mig och sov.

lägger in lite bilder från igår! :)

^jag i väntan på bussen!


^ sötsiri hos sandraa!


^ hahahah IDOMIIN <3<3<3


^ folket på nyyydala!


^ nydalaa! :)


^ folkeeet!


^ jag nätt och siriiii!


^ jag och siri på nydala!


^ fooolket.


^ jag och siriii!

sådär ja!
måste dra till bussen nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

jasså ville föräldrarna inte bädda din säng, lagadin mat, tvätta dina kläder, laga din mat, skaffa din alkohol, köpa dina cigg, putsa dina skor

2009-05-30 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0