varje vecka är det helg.

halluuu!
ska snart sova, har fetaste huvudvärken"/..
ialafall så har jag haft en toppen dag! :)
jag och tove käkade här och sen drog vi till stan och mötte upp siri.
tog bussen till mariehem där vi var hos sandra ett tag.
sen drog vi till mariehemsskolan och spelade brännboll me nåra, fett trevligt :)
gick ju bra med klackeskor och rökpauser lite då och då! hhah
fick nå små barn att spela med oss också, fett gulliga! ;*

sen skulle jag och siri ta bussen till stan och sen en buss hem, men fick sitta på vasaplan i typ 1 timme och vänta på bussjäveln.. dom andra gick in på X3m. feeettt surt att inte komma iiin.
men om 9 månader, DÅ KÖR VI BRUDAR! haha
Linn´s idé om att vi ska ställa oss natten till min födelsedag, gå in exakt 00.00. haha fan se kung!
men ialafall så gick vi runt på stan ett tag och sen tog jag bussen hem.
nu sitter jag här och ska snart sova, måste upp rätt tidigt imorn för klockan 1 ska vi vara och kolla på lägenheten!

lägger in lite bilder från daaagen ;*





jag och tove bby;*



hah,ja, va säger man?
jag och sirpus inne på max;*

HIHI, PÖZZZZZ!

nä, nu ska jag tvätta bort sminket och sova!
PUSS

Kommentarer
Postat av: j

amen snälla av med idominen för fan

2009-05-17 @ 22:46:43
URL: http://josssea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0